22 Temmuz 2016 Cuma

Warcraft : The Beginning - 2016

Her zaman söylerim, ben fantastik hikayelere hep ilgi duymuşumdur, yaratıcı zeka ürünü olduklarını ve hayal gücümü geliştirdiğini düşünüyorum. Bu nedenle Blizzard Entertainment'ın yarattığı ve çok sevilen bir oyun olan World of Warcraft oyunundan esinlenilerek beyazperdeye aktarılan Warcraft: İki Dünyanın Karşılaşması filmini izledim bu hafta. Başlangıç filmi olarak planlanan (seri ne kadar devam eder henüz bilmiyorum) ilk filmde, Orkların dünyasından Azeroth'a geçiş yapılıyor. Orkların dünyası Draenor'da "Fel Büyüsü" nedeniyle canlı yaşamı için bir ortam kalmayınca büyücüleri Gul'dan Azeroth dünyasına bir portal açar. Ülkeleri yok olmanın eşiğine gelen Orklardan hayatta kalanlardan öncü bir birlik koloni oluşturmak amacıyla Azeroth'a geçer. Orkları bir tehlike olarak algılayan Azeroth Krallığında savaş kaçınılmazdır. Bu arada her şey kötüye giderken sanki gelecekten iyi bir haberi müjdeler gibi bir bebek dünyaya gelmiştir: Frostwolf Klanının (Ork Klanı) lideri Durotan'ın oğlu Go'el. Bu sırada Orklardan ve Azeroth Krallığı sakinlerinden önde gelen birkaç kişi tehlikenin elebaşlarını bertaraf ederek tüm krallığın kaderini değiştirecek bir çatışma ortamına girmemeye çalışsalar da, Gul'dan ve onu destekleyenler çok güçlüdür. Eğer iki dünya arasında geçişi sağlayan portal ikinci kez açılırsa bir dünya yok olmak tehlikesiyle karşı karşıya kalacaktır.

Filmin yönetmeni "Moon" ve "Source Code" filmleriyle tanınan yeni nesil yönetmen Duncan Jones, oyuncuları ise Dominic Cooper (kendisi tarihi ve fantastik filmlerin vazgeçilmez kral modeli nedense), Travis Fimmel, Paula Patton, Ben Foster ve Toby Kebbell. Filmin görsel efektlerini ve fantastik unsurları sinemaya yansıtış biçimini beğendim.Warcraft oyunlarını hiç oynamadım ancak herkesin güç ve iktidar peşinde olduğu bir evrende hiçbir zaman aksyion sona ermez diye düşünüyorum. Fantastik filmleri sevenler zaten çoktan izlemiştir zira kaçırılmayacak bir fırsat, iyi seyirler!

Our hope is destroyed; there is nothing to go back to. Is war the only answer?

Duncan Jones'un Source Code filmi için:
http://sinemubi.blogspot.com.tr/2015/01/yasam-sifresi-source-code-2011.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder