31 Ağustos 2015 Pazartesi

Kingsman: The Secret Service - 2015

Araya biraz absürt olayların serpiştirildiği aksiyon filmlerini çok severim, Kingsman: Gizli Servis tam bu tanıma uyan bir casusluk filmi! Mark Millar'ın The Secret Service adlı çizgi romanından uyarlanılarak film haline getirilmiş. Angelina Jolie'nin oynadığı Wanted filmi de aynı şekilde Mark Millar'ın çizgi romanından uyarlanmıştır, bu şekilde kendisinin tarzını az çok tahmin edebilirsiniz. Film gizli ajan olarak yetiştirilen Gary "Eggsy" Unwin'in eğitim sürecini ve sonrasını anlatmaktadır. Babasını çocuk yaşta kaybeden Gary'ye hayatında yalnızca bir kez kullanması kaydıyla bir madalya ve teelfon numarası takdim edilir. Büyüp genç bir adam olan Gary, bir gün başına gelen bir olaydan kurtulmak adına bu telefon numarasını arar. Kendisine yardımcı olan gizli ajan Hary Hart dışarıdan butik/terzi gibi görünen bir dükkanın gizli kapılarını Gary'ye açar. Gizli ajan olarak yetiştirlmek üzere bir grup genç ile beraber eğitime alınan Gary'yi tahmin etmediği kadar zor bir eğitim süreci beklemektedir. Bir taraftan bu eğitim ile meşgul olan Kingsman, bir taraftan da dünyanın sonunu getirmek isteyen deli bir adam ile başa çıkmak zorundadır. Valentine kendi ahlak anlayışı olan bir kötü adamdır ve tüm siyasi güçleri de elinde tutmaktadır. Bu süreçte yaşanacak aksiyon dolu olaylardan da sizin keyfinizi bozmamak için bahsetmiyorum, Gary'yi yeni sınavı ile baş başa bırakıyorum.

Filmin yönetmeni X-Men: Birinci Sınıf filminin de yönetmenliğmni yapmış olan Matthew Vaughn, oyuncuları ise Colin Firth (Hary Hart), Samuel L. Jacksın, Mark Strong, Taron Egerton (Gary Eggsy Unwin) ve Michael Caine. Hikayenin aktarılış biçimi oldukça akıcı ve komikti, ayrıca aksiyon sahnelerini de görsel olarak çok beğendim. Aksiyonla açılış yapan film ne olduğunu anlamaya çalışırken aynı tempoda kapanışını da yapıyor, izlemenizi tavsiye ederim, beğeneceğinizi düşünüyorum.

"There is nothing noble in being superior to your fellow man; true nobility is being superior to your former self."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder