23 Eylül 2013 Pazartesi

Ölümsüz Aşk (ByPass) - 2013

Profilo sinemasında bugünün programına en uygun film bu olduğu için bunu tercih ettik (aslında romantik komedi olduğu için özellikle tercih ettim bu filmi). Film Barselona'da kurulu bir düzeni ve iyi bir işi olan Xabi'nin bir gün Bilboa'da yaşayan eski arkadaşlarından aldığı ani bir telefon görüşmesiyle başlıyor. Eski arkadaşlarından Maria'nın ölmek üzere olduğunu haberini alan Xabi hemen Bilboa'ya gelir ve diğer arkadaşlarından (Lukas ve Jone) Maria'nın vakti zamanında kendisine aşık olduğunu öğrenir. Biraz da neşelendirmek için ona karşı hisleri olduğundan bahseder (ancak kendisinin Barselona'da hamile bir kız arkadaşı vardır). Bu beklenmedik haber Maria'nın üzerinde olumlu bir etki yapar ve iyileşme sürecine girer. Doktorların en fazla 2-3 ay daha yaşayacağına inandığı Maria'nın son anlarında kendisini mutlu edebilmek için Xabi geri adım atamaz ancak Barselona ve Bilboa arasında kalır ve yalanların ardı arkası kesilmez. Filmin yönetmenleri Paxto Telleria ve Aitor Mazo (kendilerini tanımıyorum, genel kültür olsun diye yazdım) ve oyuncuları Itziar Atienza, Sara Cozar ve Barbara Goenaga (aynı durum geçerli). İspanyol yapımı filmlerin karmaşık ilişkileri ve sırları beni hep şaşırtmıştır (Bkz. Annem Hakkında Her Şey / Barselona Barselona). Film pazartesi melankolime iyi geldi, büyük beklentiyle gitmemek gerekse de, gülümsedik, tavsiye ederim. İyi seyirler!
 
- Ona ne söylemeliyim? Ölüyor, hiç bir şey onu mutlu etmeyecek!
- Onu bilemezsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder